مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-28سياسي

فارس من| مسؤولان تدبیری برای کیفیت غذای دانشگاه ها داشته باشند


کیفیت غذای دانشگاه ها به یکی از دغدغه های مهم دانشجویان تبدیل شده و به طُرق مختلف دست به اعتراض هم می زنند و خواستار تدبیر ویژه ای از سوی مسؤولان برای این مشکل هستند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ لحظات پایانی کلاس با تمام خستگی ها محو تدریس استاد بودم که استاد نکات پایانی را روی تخته وایت برد کلاس نوشت و به ساعت گرد دیوار نگاهی انداخت و گفت وقت کلاس تمام شد خسته نباشید؛ همهمه ای کلاس را فرا گرفت.

از شدت خستگی و گرسنگی به سمت سلف دانشگاه روانه شدیم؛ اما به محض ورود به سلف صدای هیاهو و ناراحتی دانشجویان به گوش می رسید.

  با بی اعتنایی در صف ایستادم تا غذایم را بگیرم که به یکباره پسری نسبتاً درشت هیکل با صدای بلندی فریاد زد این چه وضعیتی است؛ آخه این هم شد غذا ؛ یکی دیگر هم گفت نگاه کنید این رنگش! بویی هم نداره .

  شاید ظرف های غذای ردیف شده جلوی درهای سلف دانشگاه ها را بارها و بارها دیده باشیم، امکان ندارد دانشجو یا دانشگاهی باشی و از کیفیت بد غذاهای سلف دانشجویی نشنیده و ندیده باشی.

* کیفیت و تاریخ انقضای مواد مصرفی بررسی شود آیدا برزگر دانشجوی مقطع کارشناسی می گوید: تقریباً در بدو ورود به دانشگاه تمایلی به خرید غذا از سلف نداشتم ولی بعد از مدتی که زمان برگزاری کلاس هایم طولانی می شد دیگر فرصت نداشتم برای تهیه غذا به بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مسؤولان تدبیری برای کیفیت غذای دانشگاه ها داشته باشند

فارس من| مسؤولان تدبیری برای کیفیت غذای دانشگاه ها داشته باشند